OpenScape Business lisab traditsionaalsele analoog- ja digitaaltelefonisidele kaasaegsed mugavusfunktsioonid: UC (Unified Communications); veebipõhised koostöörakendused, kõne- ja faksipost, teavitusteenused, interaktiivne hääljuhendamine, staatuse info ning mitmekesine Multimeedia Kõnekeskus. OpenScape Business sidesüsteem võimaldab ühte telefonijaama lisada kuni 500 kasutajat, täiendavalt on võimalik ühtseks multifunktsionaalseks võrguks koondada kuni 8 telefonijaama ning kuni 1000 kasutajat
OpenScape Business on innovatiivne ja kaasaegne kommunikatsioonilahendus.
* Kõik-Ühes seadmes: telefoniside ja mugavusfunktsioonid:
- Integreeritud telefoniühendused
- Kasutaja olekuinfo
- Drag and Drop konverentsiserver
- Kõneposti integratsioon arvutiekraanil
- Kiirsõnumiteenus
- Mobiiltelefoni liidestamine, liikuvad töökohad
- Ühendused erinevate andmebaasidega
- Faksiserver
- Integratsioon äriprotsessidesse (CRM)
Ja palju muud….
* Mitmekülgne kõnekeskus
* OpenScape Web Collaboration integratsioon
* Sidesüsteemide võrgu loomine
* Lihtsustatud arhitektuur
* Mugav riistvara haldus ja paindlik litsentsipoliitika
* HiPath 3000 kasutajatel lihtne üleminek OpenScape Business sidesüsteemile
myPortal to go on paljude lisafunktsioonidega kommunikatsioonirakendus iOS ning Android nutitelefonidele - telefonikõnede haldus (teostamine, vastamine) lauatelefoni numbriga (One Number Service) ja Unified Communications lisafunktsioonid (enamkasutatavate numbrite nimekiri, telefoniraamatu juurdepääs, kõnelogid, olekuinfo juhtimine, kõneposti juurdepääs jpm).
Multimeedia Kõnekeskus parandab klienditeeninduse taset - integreeritud OpenScape Business Multimeedia Kõnekeskus parandab klienditeeninduse taset ning seeläbi klientide rahulolu. Tänu intelligentsele kõnede jaotusele teenindatakse helistajaid kiiresti ja professionaalselt, kõned ühendatakse sobivale klienditeenindajale.
Lisaks kõnede jaotamisele on võimalik Kõnekeskusega liidestada e-posti ning faksiteenus, pakkudes kontakti otsijale rohkem võimalusi küsimustele vastuste saamisel. Sarnaselt telefonikõnedega juhitakse kontaktid, mis saabuvad e-posti ja faksi teel, sobivate teenindajateni. Kui kõik teenindajad on hõivatud, saavad helistajad jätta tagasihelistamispalve. Multimeedia Kõnekeskuse lahendus tagab kõigi kontaktipäringute vastamise ning ükski tellimus ei jää käsitlemata.
Kõnekeskuse kliendirakendus myAgent kuvab tööks vajaliku info ühes tööaknas: kõnede ootejärjekordade info koos siseneva kõne märguande ning võimalusega kuvada helistaja varasemate kõnede ajalugu.
Lisaks:
• Kliendikontakti võimalused: kõne, e-post, faks
• Intelligentne kõnede juhtimine: oskuste põhine, eelistatud agendid, VIP helistajate tugi.
• Koostöö teiste agentidega ning kõnede edastamine
• 3 osapoole rakenduse käivitamine siseneva kõne ühendamisel
• LDAP või SQL andmebaaside ühendused
myReports on võimas statistikatööriist Kõnekeskuse raportite koostamiseks, sisaldades enam kui 100 eelmääratud raportipõhja ning võimaldades koostada Teie jaoks sobivaid raporteid.
Automaatsekretär - ettevõtte üldnumbrile saabunud kõnede automaatne edastamine eelmääratud sihtpunktidesse. Automaatsekretäri funktsionaalsus võimaldab helistajale infoteadete esitamist ning kõnede juhtimist vastavalt helistaja valikutele (numbrite sisestamine).
Automaatsekretäri saab täiendada kuu- ja nädalapäevade jälgimise ning kellaaegade põhiste teadete ja suundumisahelatega.
Helistaja numbri tuvastus – Võimaldab seadistada automaatsekretäri funktsionaalsuse, mis toimib nn. „tavakõnedest“ erinevalt: esitada häälteateid erinevas keeles, teostada kõnede juhtimist vastavalt helistaja telefoninumbrile.